دو حبه قند
يكشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰
«خیلی دور خیلی نزدیک» در سطحی با مخاطب ارتباط برقرار میکرد که در ارادهی او تأثیر بگذارد و من معتقدم این غلط است. ما حق نداریم بر ارادهی مخاطب تأثیر بگذاریم. ما باید چند قدم پیشتر از اراده، احساس و حساسیت مخاطب را نسبت به جهانِ معنا افزایش دهیم. وظیفهی ما مسئول کردن آدمهاست، نه تصمیم گرفتن به جای آدمها. این دو با هم متفاوت است.
بخشی از مصاحبهی سیدرضا میرکریمی
خالق «خیلی دور خیلی نزدیک» و «یه حبه قند»
با هفتهنامهی پنجره
*
کار جدید آدمی که از کار قبلی خودش چنین بیرحمانه انتقاد کند، حتماً دیدن دارد.